יום שבת, 28 בדצמבר 2013

גן החיות של סן פרנסיסקו

כריסמס, כל החנויות סגורות, כמעט אין מקומות בילוי פתוחים, כל החברים עם המשפחות שלהם ורק אני משתעמם בסן פרנסיסקו. איזה מזל ש:
  1. זכרתי לעשות קניות בסופר אתמול בערב, כי אחרת הייתי מת מרעב.
  2. גן החיות פתוח!
גן החיות של סן פרנסיסקו אולי לא מפורסם במיוחד, אבל הוא מגניב. ממש מגניב.

לכבוד הנסיעה חנכתי את האופניים החדשות שלי. קניתי אופני hybrid (חצי כביש, חצי הרים) ב-Sports Basement במחיר מציאה והתכוננתי לנסיעה יפהפיה דרך Golden Gate Park.

ציידתי את האופניים במיטב השפצורים - רפלקטורים, פנסי LED, מצפן שהוא גם פעמון, מנעול פרסה, מנעול נגד גניבה לגלגל הקדמי, מתקן לטלפון, מתקן לסוללה חיצונית לטלפון, מצנח רחיפה, רקטה אחורית ומכונת זמן.

שדה ענק למגרשי כדורגל באמצע הפארק.
למה לבנות מגרש כדורגל אחד כשאפשר לבנות שישה?
חשיבה אמריקאית טיפוסית.

הדרך לגן החיות באופניים לוקחת בערך שעה ועשר דקות, אבל היא מה זה שווה את זה. מתחילים בנסיעה נחמדה מאוד דרך Market Street הממוסחר והמטופח, בין חנויות ענק מפוארות (וסגורות). משם עוברים לנסיעה מאתגרת דרך הגבעות של סן פרנסיסקו. את רוב הנסיעה עושים דרך הפארק העצום. השלב האחרון במסלול עובד דרך Highway 1, כביש שעובר על החוף והנוסעים בו נהנים מנוף נהדר לים.

Highway 1 עם נוף לאוקיינוס השקט

בתים ישנים אבל מגניבים וצבעוניים מול Highway 1 עם נוף לאוקיינוס

סיימתי את המסלול והגעתי לגן החיות. אחרי ארוחה קלה התחלתי את הסיור.

להקה של ציפורי פלמינגו

תוכי מקאו צבעוני ומגניב

אוכל נמלים עם חוטם ארוך ומצחיק

קוף קפוצ'ין מגניב

ג'ירפות

זברות

בחודשים הקרובים גן החיות של סן פרנסיסקו מקיים תערוכה מיוחדת של חרקים. בתערוכה אפשר למצוא כל מיני עכבישי טרנטולה מגעילים במיוחד, ופסלים מוגדלים ומדויקים אנטומית של חרקים מסוגים שונים.

עכביש טרנטולה מגעיל, איכססס

בביתן התערוכה פגשתי את ראקל (Raquel) המדריכה ששמחה מאוד להסביר לי על האיברים הפנימיים השונים של ה-Stag Beetle. זו חיפושית מצויה הנקראת "חיפושית אייל" כי יש לה קרניים כמו של אייל, רק יותר קטנות ופרופורציוניות לגודל שלה. היה מגעיל אבל מעניין! תודה ראקל.


אגב חיות, היום נסעתי על אופניים לסוזליטו ופגשתי שם איש עם תוכי קוקאטו לבן ענק ויפהפה שנקרא צ'ינוק. האיש שמח מאוד לתת לכל מי שרוצה להצטלם עם התוכי שלו, וצ'ינוק ממש לא התנגד.


אהבתם? שתפו!

פוסטים אהובים מהעבר:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה