יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

סקי בטאהו, טייק #1

השבוע כולם בחופשת כריסמס, וזה זמן מצוין לעשות קצת סקי של תחילת העונה.

כשגרתי בארץ הייתי צריך לטוס ארבע וחצי שעות כדי להגיע לאוסטריה. עכשיו אני יכול לנסוע שלוש שעות ולהגיע לטאהו (Tahoe). בקיץ אפשר למצוא שם טבע פורח ויפהפה, מגרשי גולף ענקיים ומסלולים נהדרים לאופני הרים. בחורף אפשר לעשות שם אחלה סקי!


לכבוד כמות השלג היחסית דלה שירדה עד כה (53 ס"מ) חנויות הספורט ישמחו להשכיר לכל דורש ציוד סקי ברמת חובבנים במחיר זול במיוחד, ובכלל לא אכפת להם שהמשכיר יהרוס את המגלשיים או הסנובורד בגלישה על אבנים שמבצבצות בין גבעות האוף-פיסט. ה-Sports Basement לקחו ממני 35$ כולל מס. אגב, חנות מומלצת לכל צרכי הספורט שלכם.

האתרים עצמם הפתיעו לטובה. למרות שיש מעט שלג בערך חצי מהמסלולים היו פתוחים, וחלקם אפילו סיפקו חוויה ממש טובה. במיוחד נהניתי מה-ski lift לפסגה ב-Alpine Meadows, לא רק מהסקי אלא גם מהנוף היפהפה. הנה תמונה שמדגימה את המדובר - מרחוק אפשר לראות את Lake Tahoe.


תגלית אחרונה ומעניינת: בארה"ב יש למעליות ולמסלולים שמות - The Summit, The Roundhouse, The Weasel, The Grey Dog ועוד שלל שמות מטופשים. זאת לעומת המסלולים באירופה, שהם ממוספרים. מדוע ההבדל? יש לי שתי תיאוריות:

  1. באתרי סקי אירופאיים מבקרים גולשים ממדינות שונות, ולא מובטח שכולם ישלטו בשפה אחת משותפת. זאת לעומת ארה"ב שם תיירות הסקי היא כמעט 100% תיירות פנים.
  2. אמריקאיים יותר יצירתיים מאירופאים, בממוצע.
עד כאן טייק #1 של סקי לעונה הזאת. בחודש הבא יש את טיול הסקי הגדול של קבוצת אנדרואיד, ואני שוב נוסע לטאהו. איזה כיף לי!


אהבתם? שתפו! בין המשתפים יוגרל פרס - תודה מיוחדת ואזכור בפוסט הבא של הבלוג. :)

פוסטים אהובים מהעבר:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה