יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

אני גר בסן פרנסיסקו!

מזל טוב לי! אני גר בסן פרנסיסקו.

גוגל הייתה נחמדה מספיק בשביל לדאוג לי לדירה בסן חוזה במשך כמה חודשים. הדירה הייתה יפהפיה ומרווחת, אבל סן חוזה מ-ש-ע-מ-מ-ת!!!1 אז לקראת סיום השכירות שלי בסן חוזה מצאתי בית דירות מדהים בשם Avalon at Mission Bay North.

הדירה ממוקמת במרכז Mission Bay בסן פרנסיסקו. באזור יש תחבורה ציבורית מעולה, חנויות, בילויים, תנועה ערה של מוניות, תחנות ZipCar להשכרת רכב לפי שעה וגישה נוחה לכל האזורים המעניינים בעיר וגם לשאר ה-bay עם יציאה לכביש 101 במרחק בלוק. הקומפלקס שאני גר בו מתנשא (#קומפלקסיםמתנשאיםועילאיים) לגובה 19 קומות ומתהדר בשלל פינוקים, ביניהם:
  • חדר כושר
  • ספא
  • חדר משחקים
  • מגרש כדורסל פנימי
  • קיר טיפוס (WTF?)
  • אזורי ברביקיו
  • ג'קוזי
  • חניון
  • חדר אופניים
  • רציף העמסה למובילים
  • פנטהאוס מצויד לאירוח
  • קולנוע קטן (יש הקרנה חודשית)
  • תחזוקה שוטפת (24 שעות)
  • אירועים חברתיים כל חודש
  • שוער שמקבל עבורך חבילות, מכניס אנשי מקצוע לדירה שלך באישור שלך ובאופן כללי מציע שלל שירותים שימושיים שכבר הספיקו לחסוך לי די הרבה זמן וכסף
  • קפה ומאפה חמים בבוקר בלובי :)
המחיר בהתאם.

בואו נעיף מבט בדירה עצמה:




לא מופיעים בתמונות - מקלחת (אחלה, אין מה להראות), מכונת כביסה ומייבש (כנ"ל) וחדר ארונות מגניב (walk-in closet).

את הכל ריהטתי בעצמי, כן כן. מצאתי חנות רהיטים מעולה שנסגרת בסוף החודש כי הבעלים פורשת מהעסק, אז הכל במחירי ריצפה והנחות חסרות תקדים. שווה.

אם אתם בעיר אתם מוזמנים לביקור!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה