יום שני, 30 בדצמבר 2013

2013: סיכום שנה

שנת 2013 הגיעה לסיומה. לקראת סוף השנה קיבלתי סרטון שבנוי מכל הרגעים שצילמתי בטלפון ועלו אוטומטית לגיבוי של גוגל. אני רוצה לחלוק אותו אתכם. מצטער על הפרסומת בסוף, זה לא היה רעיון שלי. :)


איזו שנה זו הייתה! סיום התואר הראשון, טאקוונדו וסקי עם חברים, הרפתקאות במשחקי Ingress עם חברים חדשים מישראל ומקליפורניה, המעבר ל-Mountain View, משחק הפוטבול הראשון, חג ה-Halloween הראשון, הדירה בסן פרנסיסקו, המון התחלות והחיים בעיר חדשה ובארץ חדשה.

2013 היא גם השנה שבה הפכתי לבלוגר. התחלתי את הבלוג הזה בתור ניסוי נחמד, והוא התפתח למשהו קטן וטוב בחיים שלי. אני מאוד נהנה לחלוק אתכם חוויות ומאוד נהנה כשאתם מגיבים, משתפים, עושים לייקים או סתם קוראים ונהנים. מאז שהתחלתי לכתוב בבלוג בספטמבר השנה פרסמתי 26 פוסטים וזכיתי ללמעלה מ-7,200 צפיות. הפוסט הפופולרי ביותר הוא כמובן השירותים המתקדמים של גוגל שזכה ל-475 צפיות. שמחתי שנהניתם ואני שמח שאתם ממשיכים לבקר בבלוג ולקרוא על החוויות שלי.

אני רוצה להודות לכל מי שהיה חלק חשוב בחיי בשנה האחרונה. עשיתם לי את 2013! בסרטון השתתפו לפי סדר הופעתם:
  • יונתן קומורניק
  • נעם ענבר
  • דור קונפורטי
  • יותם תבור
  • עופר פרידמן
  • נמרוד מגל
  • טל קוטק
  • צפריר רחן
  • דניאל גבירצמן
  • עמית גייגר
  • בן ואור פרדייז
  • אחותי ענבל
  • אייל נרקיס
  • אהרון וסבינה וורנוויצקי
  • הכלבה שלי ליבי
  • לימור אביבי
  • מאיה (Maybe) בן-ארי
  • אלון אלברט
  • אבא ואמא
  • אנופ, בריאן, תום ונת'ניאל שלא יודעים לקרוא עברית
  • אהוד תמיר
  • מישה סלצר
  • ברק פרג'ון
  • יונתן ארז
עוד כמה חברים שלא הופיעו בסרטון אבל מגיעה להם תודה מיוחדת:
  • טל טלמון
  • יוני רוזנשיין
  • מיכל סגלוב
  • אריאל שקד
  • ומייקל ופול שגם הם לא יודעים לקרוא עברית
תודה לכולם! להתראות ב-2014.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה