יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

דלעות, שלדים ומסע בין כוכבים

בוּ!! קורי עכביש מכסים את הקירות, דם מזויף מרוח על המראה בשירותים ואנשים לבושים כמו מפלצות מסרטים וסדרות טלויזיה. זה כמו פורים רק מפחיד - אני חוגג את Halloween הראשון שלי בארה"ב!

Halloween או ליל כל הקדושים בעברית הוא מנהג פגאני שאומץ על ידי הנצרות וכיום נחשב לחג לכל דבר בצפון אמריקה. הרקע לחג הוא מורכב אבל השורה התחתונה היא שזה הלילה האחרון שבו הרוחות של המתים יכולות להתהלך על פני האדמה ולנקום את נקמותיהן, וכדי לבלבל את הרוחות ולגרום להן לחשוב שהן בעולם המתים כולם מקשטים את הבתים שלהם בדברים מפחידים ומגניבים ומתחפשים ללוק סקייווקר ודארת' ויידר. אה, וגם יש ספיישל ממש מצחיק של הסימפסונס.


אירועי Halloween נפתחו מבחינתי ב-Googleween, מסיבת ה-Halloween המגניבה של גוגל.
אנשים עשו עבודה מדהימה על תחפושות מקוריות ויצירתיות! תראו בעצמכם:







אני מופיעה בתמונה הבאה, בתוך האנדרואיד הירוק העצום:


גם בובת האנדרואיד התחפשה במהדורה מיוחדת לכבוד Halloween:


כמה ימים אחרי המסיבה התקיימה תחרות של גילוף דלעות (או דלועים?). עוד אחד ממנהגי החג הוא לקחת דלעת, להוציא ממנה את כל הבפנוכו, לחתוך בקליפה שלה צורה מפחידה ואז לשים בפנים נר ובלילה זה נראה מפחיד כזה. נו, אתם יודעים, כזה דבר:


לקחתי דלעת וסכין ניגשתי לעבודה. הנה מה שיצא - סימון של מיקום על המפה לכבוד הצוות שלי, Android Location Team. איך יצא?


הסוד בשביל להחזיק את הנקודה באמצע הוא להעביר מהדק משרדי דרך הקליפה. ככה זה נראה מקרוב:


בצד של התמונה אפשר לראות את המילוי של הדלעת, שהשף הבטיח להכין לנו ממנו פשטידות דלעת.
עוד כמה חבר'ה ישבו שם והכינו דלעות מגניבות. לכל אחד היה רעיון מקורי אחר, והביצוע לא רע בכלל! הנה כמה דוגמאות:





אבל גולת הכותרת של אירועי החג הייתה Hallowmeme - מסורת מטופשת במיוחד שבמסגרתה עובדים נקראים להתחפש לדמויות מתוך Internet memes. למי שלא בעניינים, meme (מם) הוא רעיון שמתפשט מאדם לאדם במסגרת תרבותית, כמו וירוס ביולוגי אבל במקרה הזה זה יציר מחשבתי. Internet memes הם תמונות של דמות כלשהי, אירוע, שחקן או משהו אחר, בדרך כלל בסיטואציה מצחיקה, עם טקסט שמתאר מצב או הקשר כלשהו ומשמש להבעת רעיון או להעברת מסר. הרעיון שלי היה להתחפש לקפטן פיקארד מסטאר טרק שמופיע בהרבה מאוד memes ונחשב לפופולרי מאוד בגוגל. החבר'ה אהבו את הרעיון שלי ומצאתי עוד ארבעה מהנדסים אמיצים שהצטרפו לתחפושת משותפת! הזמנו מדים של סטאר טרק מאמזון, גילחנו את השיער כדי להיראות כמו השחקן פאטריק סטיוארט, והצטלמנו בפוזות המקוריות מהסדרה. יצא מדהים!

Tom מ-User Location Reporting בתפקיד פיקארד

Anup מ-PlaceSense בתפקיד פיקארד

Brian מ-Indoor Location בתפקיד פיקארד

Nathaniel מ-Android@Home בתפקיד פיקארד

ו... אמא, כדאי שתשבי...

Shai מ-Places API בתפקיד פיקארד

ועכשיו כולם ביחד!


סרטון מגניב שמסכם את כל העניין:


החדשות הרעות הן שקצת קר לי בראש כשאני יוצא מהבית מוקדם בבוקר. החדשות הטובות הן שהשיער יגדל בחזרה, מתישהו, וחוץ מזה זה היה לגמרי שווה את זה כי לדעתי אנחנו בטוח לוקחים את המקום הראשון! עדכונים מהשטח כשיהיה מה לעדכן.

מליל כל הקדושים נעבור ישר ליום המתים. ביחד עם הטאקוס והגוואקאמולי הגיע לקליפורניה גם החג המקסיקני Dia de los Muertos. ביום המתים מתאספות משפחות כדי לזכור את אהוביהן שעברו מן העולם. אבל במקום יום אבל, יום המתים הוא מין פסטיבל שמח שבו חוגגים את זכרם של המתים. נחמד.

הצטרפתי למצעד השנתי של יום המתים בסן פרנסיסקו. החוגגים הקבועים כבר הגיעו בתלבושות ובאיפור מתאים, ונשאו תמונות של יקיריהם שעברו מן העולם.



בסיום המצעד הגענו לפארק שבו היו כבר מוכנים מיצגי זיכרון מושקעים:





לסיכום זו הייתה חוויה חדשה ומעניינת! נסיים בנימה חיובית -

אנדרואיד בתלבושת חגיגית טיפוסית ל-Dia de los Muertos
חג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה