יום שני, 25 בנובמבר 2013

השירותים המתקדמים של גוגל

בעמק הסיליקון נהוג לומר שעובדי גוגל הם כל כך מפונקים שהחברה עושה בשבילם הכל חוץ מלנגב להם את התחת. ובכן, אני כאן כדי לבשר לכם שזה פשוט לא נכון!


בחדרי השירותים במשרד אפשר למצוא לצד משתנות ואסלות רגילות גם מושבי אסלה אלקטרוניים כמו זה שמופיע בתמונה.
מושב האסלה המשוכלל מהווה ללא ספק אחד הפיתוחים הגדולים של השנים האחרונות. לצד האינטרנט והטלפון החכם, האסלה האלקטרונית נמצאת במקום הגבוה ששמור לאותם הדברים שבאמת חוללו מהפכה ששינתה את פני העולם לעד. לפחות עבורי.
עברו הימים של ישבן קר בבוקר חורפי, של גירוי לא נעים בלחיי האחוריים בשל ניגוב יסודי במיוחד ושל סימנים אדומים שנותרים לעיתים על אזור האגן לאחר ישיבה ממושכת בעקבות מה שהתחיל כמשחק Candy Crush תמים והתגלה כמסובך הרבה יותר מהמצופה.
האסלה האלקטרונית מציעה מספר פונקציות חיוניות למשתמש:

1. מושב האסלה מחומם לטמפרטורה מפנקת. זה לא מרגיש כמו להתיישב על כיריים של תנור אבל גם אין את התחושה של לשכב על קבר בשביל לבצע את תנועת המעיים של הבוקר.

2. מבחינה ארגונומית, המושב מרגיש כאילו היצרן לקח את כל מה שהמין האנושי למד על כסאות משרדיים יוקרתיים במאה השנים האחרונות ויישם אותו לכדי אסלה. הישיבה נוחה גם כאשר המשתמש נדרש לתת את הדעת באריכות לנושא המטבוליזם.

3. הפונקציה שמהווה השדרוג המהפכני ביותר היא יכולת השטיפה המתקדמת. רבותי, עברו הימים של נייר הטואלט. ממש כמו בסצינה הקלאסית של "the three sea shells" מהסרט Demolition Man אני נזכר בימים שבהם נדרשתי לנגב את פתחי שריר הטבעת באמצעות מוצר נייר רך ורב שכבתי ונתקף לא רק בחלחלה ובהלם תרבותי כמו של מגלה ארצות שפוגש שבט ילידים פרימיטיביים, אלא גם קצת ברחמים עצמיים.
את השטיפה ניתן לבצע בשלושה מצבים - זרם קדמי, זרם אחורי ובקרה שמחליפה לסירוגין בין הכיוונים. שני הזרמים עדינים אך יעילים ומכוונים בול למטרה. השטיפה מהירה ונוחה ולא מותירה רטיבות - מסיימים, לוחצים על הכפתור, מחייכים לעצמכם חיוך של הנאה תמימה, קמים והולכים. שטיפת הידיים הפכה מהרגל סניטרי חיוני לסתם הרגל.

לסיכומו של עניין, ממש סבבה לחרבן במשרד.


נ.ב. לאחרונה אני מקבל הרבה תגובות חיוביות על הבלוג בלשון "נהניתי מאוד לקרוא" ומחמאות אחרות. נהנתם לקרוא את הפוסט המחורבן שלי? בבקשה, ספרו לי ולחבריכם! יש תיבת תגובות בעמוד למטה, יש תגובות בפייסבוק ואפשר גם לשלוח תגובה בדואר - כתובתנו למכתבים: אולפני הטלויזיה החינוכית ת.ד. 7139 רוממה ירושלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה