יום שני, 16 בספטמבר 2013

מחפש מקום חדש להתאמן; פרק ראשון

היום התחיל הפרק הראשון בסאגת החיפושים שלי.



הלכתי לשיעור ניסיון בג'יוג'יצו במקום של ראלף גרייסי. למי שמתמצא, השם גרייסי אמור לצלצל מוכר.
היה מוצלח ממש ואני שוקל ברצינות לחזור, אבל קודם כל צריך לעשות סיבוב חיפושים רציני. לקפוץ ישר על המקום הראשון שמוצא חן בעיני זו החלטה לא לעניין בהתחשב בכמות הזמן שאני מצפה להשקיע בזה. מה שאומר - צפו לעוד פרקים בסדרה "שי מחפש מקום חדש להתאמן".

חוץ מזה הייתי היום לראשונה באחד מחדרי הכושר בעבודה, שנמצא ממש בבניין ממול. יש להם מכשירים לא רעים בכלל, כולל מתקן בשביל מוט למשקולות שאף פעם לא ראיתי - בגדול זה מאפשר להתאמן עם משקל רציני בלי מאבטח, אבל המסגרת של המשקולות לא מנוונת את המתקן בצורה כזאת שהמתאמן עדיין צריך לשמור על שיווי המשקל של המוט. מסובך לי קצת לתאר את זה בלי תמונות ולא צילמתי, אז מי שסקרן מוזמן פשוט לבוא לכאן ולראות. :)

למרות מתקן המשקולות המרשים, האטרקציה האמיתית הייתה אופני הכושר. חוץ מאופניים רגילות יש להם אופני כושר שמשלבות משחק רכיבה אינטראקטיבי. אפשר לרכב במסלולים שונים, מרגישים את העליות והירידות, אפשר לרכב עם Pacer (שממש מופיע ויזואלית על מסך גדול כאילו שהוא רוכב על המסלול), יש מצבי אתגר שבהם צריך לנווט בין נקודות ציון במפה תוך כדי שמדוושים בהיסטריה, בקיצור כמו משחק תלת מימד אבל על אופניים (Bicycle Hero?). אחרי הרכיבה אפשר ליצור חשבון ולקבל סטטיסטיקות שאפשר לצפות בהן באפליקציה לטלפון. גימיק מגניב! עוד אחזור לשם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה