יום רביעי, 12 בפברואר 2014

Beach Blanket Babylon

בסופ"ש האחרון הלכתי לראות את המופע Beach Blanket Babylon ויצאתי בפה פעור.


Beach Blanket Babylon הוא מופע רביו (Revue) עדכני שמשלב דמויות מעולם הפוליטיקה, הספורט, המוסיקה, הטלויזיה והקולנוע עם שירה ריקוד ותחפושות. תחשבו מופע קברט באורך מלא עם עשרה אנשים בתחפושות מופרעות לחלוטין על במה קטנה מבצעים קטעי משחק וריקוד שיקרעו אתכם מצחוק כל שתי שניות.
השחקנים מחליפים תלבושות כל כמה דקות, הדיאלוג שנון בלי הפסקה והקהל פשוט מתפקע מצחוק ומשתולל מהרגע שהאורות נדלקים ועד שהמסך יורד.



המופע מתעדכן כל הזמן בהתאם לאירועים העכשוויים כך שאפשר ללכת שוב עוד שנה ולראות קטעים חדשים ודמויות חדשות (קצת מזכיר את ציפורלה).







הייתי ב-Broadway, הייתי בלונדון, ובכל זאת אני חייב להודות שזה ללא ספק המופע הכי מושקע שראיתי בחיי! הוידאו והתמונות לא מצליחים לתאר את העושר של החוויה ואת ההנאה שיש בבידור איכותי, מושקע ובטעם כל כך טוב, וכל זה במשך שעה וחצי וללא הפסקה.

Beach Blanket Babylon הוא מופע הרביו הכי ותיק בארה"ב. המופע עולה מספר פעמים בשבוע ב-Club Fugazi באזור North Beach בסן פרנסיסקו. בפעם הבאה שאתם באזור מומלץ לרכוש כרטיסים, ומומלץ להזמין הרבה זמן מראש - המופע אמנם עולה לבמה כבר ארבעים שנה ברציפות (!!) אבל עדיין כל הצגה מתקיימת בפני אולם מלא.

דבר אחרון שאולי תרצו לדעת - מהו מקור השם Beach Blanket Babylon?? ובכן... אין לי מושג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה