יום ראשון, 12 בינואר 2014

אנשים מבוגרים ונורמטיביים לחלוטין שרים את בת הים הקטנה

צפו בסרטון הבא. איך הוא גורם לכם להרגיש?



אם התשובה היא "לפצוח בשירה חסרת מעצורים בקולי קולות" מקומכם ב-Little Mermaid Sing-Along בתיאטרון קאסטרו בסן פרנסיסקו. בשבוע האחרון במהלך כל ערב הקולנוע המיוחד הזה הקרין גרסת 35 מ"מ של הסרט בליווי כתוביות במהלך השירים עבור אולם מלא (כן, אולם מלא, כל ערב במהלך השבוע) של אנשים שהתחפשו לדמויות מהסרט, שיחזרו קטעים מהעלילה באמצעות אביזרים שונים ובעיקר שרו בקולי קולות את כל המילים לכל השירים.

קולנוע קאסטרו שוכן ברחוב קאסטרו הצבעוני בסן פרנסיסקו. מדובר בקולנוע מפואר, מהימים שבהם בנו קולנוע על בסיס עיצוב של תיאטרון - יציעים מרווחים, נברשת מפוארת שתלויה מהתקרה, פיתוחי ארכיטקטורה מקשטים את הקירות ובמה רחבה בקדמת האולם. האמת שהיה שווה את הערב רק כדי לראות את הקולנוע מבפנים.



בכניסה לאירוע המשתתפים קיבלו "שקית הפתעות" שבתוכה אביזרים שקשורים לסרט ועליהם להשתמש בהם בזמן הנכון. למשל - שרשרת פנינים כמו של בנות הים בסרט, מזלג לסצינה שבה אריאל מנסה להבין מה בני האדם עושים עם מזלג, party poppers (נו, כאלה שמושכים בחוט בגב שלהם כדי לפוצץ קפצון והם יורים קונפטי מקדימה) לסצינת החתונה, סטיקלייטים כי קהל שמנופף בסטיקלייטים באולם חשוך לצלילי המוסיקה זה מגניב ועוד כל מיני שטויות. אה, וכתר פלסטיק כמו שמקבלים בבורגר ראנץ'.

כאמור, חלק מהמשתתפים התחפשו לדמויות מהסרט - בת הים אריאל (עם שמלה ירוקה וחזייה שעשויה מצדפות, נשבע לכם), הנסיך ואפילו סבסטיאן הלובסטר המדבר.



נסיים בסרטון קצר שהכנתי שמסכם את החוויה שלי ומוכיח שאתה אף פעם לא מבוגר מדי בשביל ליהנות כמו ילד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה