יום שני, 7 באוקטובר 2013

סופשבוע של אנימציה וקסמים אחרים

סן פרנסיסקו כל כך יפה! האוויר נקי מאוד יחסית לעיר, בכל פינה תמצאו פארק מטופח עם אגם במרכז והעיר מפוצצת במוזיאונים ופסלים וכל מיני אטרקציות בלי סוף.

אגם קטן בפארק נחמד בצפון העיר, בין מטה LucasArts ל-Palace of Fine Arts

השבוע ביקרתי במוזיאון וולט דיסני. המוזיאון מנציח את קורות חייו של דיסני, מהילדות בחווה בקנזס דרך ההצטרפות ליחידת מתנדבים במלחמת העולם הראשונה, את תחילת הקריירה כאנימטור ומפיק, את ההיסטוריה המוקדמת של אולפני דיסני, העליות והירידות, השפעתה של מלחמת העולם השניה על דיסני ועל האנימציה האמריקאית בכלל, ההקמה של דיסנילנד ועד למותו של יזם ואיש עסקים מוכשר ויצירתי. מומלץ לבקר! מי שלא רוצה לנסוע עד לסן פרנסיסקו יוכל ליהנות מגלריות אונליין אינטראקטיביות.

מיצג דיסנילנד במוזיאון

מחוץ למוזיאון יש כר דשא ענק שפקדו אותו המוני משפחות שבאו לפיקניק המוני בשילוב עם Farmer's Market. "שוק חקלאים" הוא מקום שבו החקלאי מוכר תוצרת טרייה ישירות לצרכן העירוני במסגרת של מין פסטיבל מגניב וצבעוני. זוכרים את הפוסט על אוכל, עם האובססיה עם אורגני וכל זה? אז זה חלק מהעניין.

חגיגה בפארק, לחץ לפנורמה

משם נסעתי ברחבי העיר, כולל סיבוב במיוחד כדי לנסוע במורד רחוב Lombard (עוד על כל בפוסט נפרד), והגעתי לרובע המסחרי, שם צפיתי במופע קסמים בסגנון וודוויל.



הקוסם פיטר ג'קסון (בתמונה) ביצע קסמים מגניבים ומצחיקים בקלפים, טבעות, מנעולים, מטבעות, מטפחות והמון אביזרים אחרים ובעיקר בזריזות ידיים מדהימה. המקום נקרא Marrakech Magic Theater והעיצוב בהתאם. לפני המופע האורחים יושבים בחלל אפלולי שמעוצב בסגנון מרוקאי ומזמינים מתפריט שנבחר בהתאם. פיטר עובר בין המבקרים, מתעניין בשלומם ומהיכן הגיעו (הוא ישתמש בפרטים האלה אחר כך במופע) ועושה עבור כל אחד קסם פרטי מקרוב. הנה דוגמה:


המופע באורך של שעה וחצי עבר בלי להרגיש ונהניתי מאוד. נסיים בקטע הפתיחה של המופע (הסגנון לא מייצג את יתר ההופעה). אגב, לבוש בחליפה עם כתפיות, עם עניבת פרפר, תסרוקת "שביל בצד" ופנים רזות, פיטר ממש הזכיר לי את Matt Smith שמשחק בסדרה Doctor Who. רק היה חסר המבטא. בכל מקרה, צפו:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה